Friday, March 12, 2010

ku berSYUKUR pada yang ESA!!!

aku tidak mnyangka yg aku akan mndapat result sebegini excellent ( utk rekod peribadi akula )....
aku mmg mnjangkakan stret A's tapi tidak la sebegini rupe....wak2 lpas jawab paper tasawwur, aku yakinla jgak plg MAX. aku leh dapat 5A+ n 5A....n aku bernazar skali, klu dapat nak....ehemm22 ( aderla ).........

mmg la terkejut....macm ni......waktu pg nak amik result( 11mac ) tu kan.....
slpas bersembang2 ngan kawan2 kejap, tetibe ade sorg ni bg tau kat kwn dye yg senarai stret A dh dtampal kat board dpan DB tuh...dye cakap ade 3lelaki 1 prmpuan....
itupon aku curi2 dgr jea...hehe...dlm hati, mmg x expect pon ade dlm senarai tuh....
aku pon pergila seorg diri ke dpan Db tuh....menjengketkan kaki utk melihat snarai tu kerana ramai paren2 dok berdiri tgk2 kat situ....
rupe2 nye......

ya Allah....alhamdulillah....mak ai, name aku kat si2.....terkejut gler!!!.
best sgt wak2 tuh....
itula yg dnamakan rezeki......
ramai gak yg dapat stret A's rupenye....ade 27 org sumenye n batch 22 ni adalah batch ke 2 terbaek slpas batch spm 2007 dalam dekad ini la....huhuhu.....

tahniah diucapkan kpada SEMUA students SPM 2009.......kte berjaya mmbuka blik mata cikgu2 kite...alhamdulillah.....dan aku boleh katekan yg program nur fitri azmeer tu SUKSES!!!!....
congrates sumer.......azmi, aizul, naqiu, itam, eeiii....ramaila.....
kpd yg kurg berjaya tu.....ingat bhw cabaran khidupan sbnr bru jew bermula....jgn mudah berputus asa......yg penting kte dah sedar...huhu....

p/s: aku rndukan tarikh 11mac 2010....hehe

5 comments: