Wednesday, May 5, 2010

Pengembaraan Hidup Kian Bermula.........

.salam.
.macam besela kehidupan seorg pelajar lepasan spm.
.bulan 5 atau 6 baru sambung blaja balik.
.same la macm aku ni.
.so, skunk kene ubah mindset balik untuk STUDI semula.
.keje kat kantin mak aku pon kene tinggalkan.hehe.
.ke mane aku selepas ni??.
.ade 2 pilihan.
.matriks gopeng or asasi sains UM(pasum).
.hmm, sudah semestinye PASUM.




.jd, kene la get ready dr skunk same ade dr segi fizikal atau mental.
.kene studi maths, chemistry, biology n physics.
.aku rase sronok jgak dapat pasum nih sbb ramai gak r rakan2 lame kat situ.
.aizul, adilah, ummi, shikin, tawon, hadzren, naqiu, settle, burg.
.tapi, kite xleh hidup bergantung pada kawan jer kan.
.kene la kembangkan jgak perhubungan sosial kite ngan org laen.
.make wider connection to people.
.nnti senang nak mintak tolong ape2 untuk mase akan datang.
.hehe.
.so, surat dr UM pon dah sampi.
.kene daftar 23 mei ni.
.mak ayah, n famili pon happy sgt sbb aku dapat UM.
.jd, ayuh mengembara di alam yg sbnrnye.hehe.

kepada sumer rakan2 lain....semoga berjaya dalam mengharungi kehidupan yg lebih mencabar selepas ni~~

salam~~

No comments:

Post a Comment